Blåsigt!

Hej hej Alla!
Idag så var det kanske den ROLIGASTE dagen i dag!
Morgonen var som vanligt.
Vi hade bg och skrev vårt schema i loggböckerna.
När vi hade slutat så fick jag vänta i en timme för att jag skulle ha utveckling samtal som tur var att min kompis skulle vänta på sina kompisar som går i engelska skolan.Så jag fick lite sällskap av henne. Hon ville några låtar från min mobil så jag scickade det till hennes mobil!
Vi satt på den nedersta plannen.Sen när den söta killen komm så tittade den på oss!
Fast min kompis såg inte det!
Så hade jag förresten typ en rutten banan i min väska som bilden här nere!
På efter midaggen så hade jag utvecklingsamtal med min lärare och min mamma.
Jag fick sätta upp betyg vad jag skulle ha på  terminsmålet och vilket betyg jag ska få när jag ska gå ut nian.Så efter det så gick jag och min mamma till bageriet och fickade där lite för jag var så svin hungrig!
Och sen så gick jag hemm och min mamma skulle gå till föreldramötet som var kl.18:00!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken spänannde dag!

2011-09-14 @ 21:18:40
Postat av: JA

2011-09-16 @ 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0