Familjen gick ut och grillade!

Hej hej allihop!
Idag så gick hela min familj och grillade i skogen. Det var mysigt fast det regnade så det var svårt att tända eld på veden vi hade. Men veden var ju torra förstås. Vi grillade korv,marshmallows och pinnbröd som man strödde socker på det var jätte gott. Vi tänkte gå och handla godis men det blev inte så istället så gick vi och grillade. Nu känner man hur länge man har varit ute. Man är helt slut jag orkar inte ens skriva det här bara för att jag är så trött. Men jag måste hinna att duscha också för man luktar ju rök när man har varit nära elden så länge. ÅÅÅÅ nu vill jag bara sova , men klockan är ju bara tjugo minuter över fem!
Men jag måste lägga en bild till texten också ju innan jag slutar att skriva.
Ja hej då Allihop som är trötta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0