Nu är jag tillbaka från skolan!

hej hej
En undebar dag hel dag på skolan.
Som vanligt så mina kompisar jätte roligt men på morgonen när jag var på bussen så såg jag en man som hade konstig mask på sig!
Jag bara undrade i mitt huvud vad konstigt?`
Värför ska han ha på sig en sån där mask?
Ja och sen så var skola dagen slut.
Imon så ska jag ha utveckling samtal så jag vet inte om jag kommer att skriva på min blogg
Vi får se!
Jag och min kompis tog spårvagn 2 från hållplatsen för vi hade slutat så jag bytte från korsvägen till 4 an och gick av vi valan så var det fulli gubbar där igen!
Dom var där igår också!
Så igår så blev jag lite rädd för att dom började bli våldsamma!
Och det vill inte jag att dom bli!
Ha en undebar dag!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va?! Var det en man som hade mask på sig? När? På vägen till eller från skolan? Om det var till så har du inte berättat det.

2011-09-13 @ 17:06:41
URL: http://issanittioatta.blogg.se/
Postat av: Elina

Hoppas att du inte behöver vara rädd för nånting! Jag ber för att du har Guds änglar som skyddar dig från allt ont!

2011-09-13 @ 19:56:38
Postat av: elisabeth

aaaa till skolan han var skumm...

aaasz verkligen!

2011-09-18 @ 13:31:27
URL: http://elisabethsnitonhundraarton.blogg.se/
Postat av: elisabeth

aaaa till skolan han var skumm...

aaasz verkligen!

2011-09-18 @ 13:31:34
URL: http://elisabethsnitonhundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0