OMG!!!

Hej hej kära bloggare! idag var det en fantastiskt dag! Jag addade den gulliga killen på facebook! Han acepterade min förfrågning! Varje gång jag ser honom så får jag gås hud! Det hatar jag! Först så var det bg med hela klassen.Sen så var det kurs ws och kurs i arenan och kurs ws igen. Då var det lunch dags! På rasten så kom en av mina kompisar och sa ska jag hämta honom? Och då sa min andra kompis till den andra som frågade det ska jag hämta honom ? Så sa hon ja! ÅÅÅÅ gud vad mycket gås hud jag fick och började gömma mig för honom och min kompis! Men som tur var så komm han aldrig.Men han komm sen när vi hade bg på eftermiddagen när vi skulle sluta då. Jag och min kompis gick till 2:an spårvagnen och tog den medans han den gulliga killen tog orange express.Jag och min kompis gick på tvåan och sen när tvåan hade stannat på den första hållplatsen så gick vi av!Och skulle ta orange express och trodde att den bussen skulle stanna där fast den gjorde det inte!Men sen så komm 4:an som gick till brunnsparken. Och när jag skulle byta till busen 18 så var det en man som stirrade på mig hela tiden! Gissa hur störande det var! Han var runt 19 18 eller 17! Jag skulle till biblioteket fast jag ville inte det! Jag ville bara hem! Hej då kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0