Vättlefjäll!!!!

Hej hej allihopa!
Två undebara dagar med sjuorna. Vi var i Vättlefjäll och det var kult!
Vi paddlade och grillade tillsammans( det var också lite mysigt)
Några badade fast jag ock mina kompisar kände inte för det för det var kallt man kinde bli förkyld!
Och det vill jag inte bli. För jag har redan varit förkyld. När det blev kväll så körde vi en lek och det var lite läskigt när det började bli mörkt!
Vilken tur att jag tog min ficklampa med mig!
Nattan så var det ganska kallt men jag frös inte men dom pojkarna som hade sat sitt tält bredvid oss snackade i TRE TIMMAR jissa hur störande det var!
Så jag fick sova i fyra timmar. Morgonen så fick vi packa ihop alla sakerna och dra oss hemm åt!
kul att ni läste det här hej då! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var asroligt. Men jag håller med det var jättejobbigt när dem pratade. Och låten då? Det var den äckligaste jag nånsin hört!

2011-09-09 @ 17:59:14
URL: http://issanittioatta.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Aaaa....

den låten var faktiskt äcklig och den har fasnat på mitt huvud.

2011-09-09 @ 18:02:38
URL: http://elisabethsnitonhundraarton.blogg.se/
Postat av: lizett

det verkade vara jätte roligt där men vad gjorde ni

2011-09-10 @ 10:29:46
Postat av: Elisabeth

vi paddlade och satte upp mitt tält åt hamburgare

2011-09-10 @ 17:35:33
URL: http://elisabethsnitonhundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0